6 gânduri despre „Cel mai vandut model in octombrie

  1. Buna,
    M-ar interesa niste flori ca cele de mai sus pentru niste coronite de zane ursitoare. M-ai putea ajuta? Mi-ar trebui 5-6 flori de coronita, mai mici mai mari. Iti dau mai multe detalii daca poti sa le faci. Merci

    • Buna,
      am intrat pe pagina, cred ca e vorba de margaretele de langa poza de profil. Nu am mai facut genul acela, am sa incerc maine sa imit dintr-un material alb si iti postez poza. Multumesc si eu, o seara frumoasa !

      • Buna,
        e vorba de florile din postul tau „cel mai vandut model in octombrie”, si par mai degraba bujori/trandafiri. Merci pentru promptitudine.

  2. Imi cer scuze pentru neintelegere. In mesajul tau aparea un link, care m-a dus la un profil pe Facebook unde apareau niste flori. Credeam ca la ele faci referinta. Desigur ca pot face acel model de „bujori” de pe blog, daca e nevoie pentru coronita ii pot face dintr=un material mat, cei din poza sunt din saten. Am nevoie de o dimensiune , culori …si cam atat.

  3. Buna,

    culorile rochiilor sunt bleu, lila si roz si sunt din tafta cu organza. As vrea si florile pe aceleasi culori. Rochiile sunt pe pagina mea de FB Jolieparty petreceri pentru copii. daca nu ai cont de fb facem cumva sa iti trimit o poza cu ele. Nu stiu ce dimensiune sa zic , sa nu fie nici mare dar nici mica. 22 de cm circumferinta ti se pare ok? Cat au cele postate de tine? Te rog sa imi spui si n pret per bucata sa stiu cate pot lua. Multmesc si o duminica frumoasa.

Lasă un comentariu